OFERTA NA ZARZĄDZANIE – ADMINISTROWANIE
Doskonale wiemy, iż zlecając nam administrowanie swoim budynkiem powierzają nam Państwo jedną ze swoich najbardziej wartościowych rzeczy. Chcemy Państwa zapewnić, że doskonale zdajemy sobie sprawę z powierzonego nam zadania. Zdajemy sobie sprawę, iż administrowanie to proces ciągły, który należy wykonywać nie tylko w „biurowych” godzinach pracy, dlatego nasze usługi świadczymy przez 24 godziny na dobę – w każdej chwili mogą się Państwo skontaktować z nami telefonicznie lub za pomocą strony internetowej. Do Państwa dyspozycji pozostają nie tylko adresy e-mail do poszczególnych działów firmy, ale także formularze kontaktowe na stronie internetowej, oraz funkcja ‘wiadomość’ na facebook’owym profilu firmy.
W swoim portfelu posiadamy około siedemdziesięciu Wspólnot, zarówno Mieszkaniowych jak i Lokalowych, znajdujących się na terenie gminy Olsztyn i gmin ościennych. Mamy doświadczenie w przenoszeniu Wspólnot Mieszkaniowych- od innych Zarządców, Deweloperów czy Spółdzielni Mieszkaniowych. Nie boimy się trudnych sytuacji, uważamy, że wyzwania kształtują umiejętności. Korzystamy z nowoczesnego oprogramowania, które umożliwia szybkie księgowanie wpłat przy wykorzystaniu płatności masowej oraz umożliwia kontrolowanie stanu finansowego danego lokalu w internetowej kartotece mieszkańca (e-kartoteka), do której bezpłatny dostęp mają Państwo również za pośrednictwem naszej strony internetowej. Współpracujemy z wieloma firmami z poszczególnych branż, dbając by naszym klientom przedstawiać jak najkorzystniejsze oferty w zakresie wszelkich działań technicznych, ubezpieczenia budynku, itp., jednak to zdanie naszych Klientów jest czynnikiem ostatecznym w doborze kontrahentów.
Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 50’000 euro.
Jesteśmy przekonani, że nasza firma będzie dobrym reprezentantem Państwa interesów.
W ramach wynagrodzenia oferujemy pełną obsługę w zakresie:
Zawierania w imieniu wspólnoty wszelakich umów na dostawę usług, związanych z funkcjonowaniem nieruchomości wspólnej
Egzekwowania od kontrahentów należytego wywiązywania się z ww. umów
Nadzoru nad wykonywaniem remontów bieżących (zakres robót wymaga uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty) i zawierania umów na ww. prace
Nadzoru nad porządkiem i utrzymaniem zieleni znajdującej się na posesji nieruchomości
Ubezpieczenia budynku, opłacania podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomość wspólną, chyba że są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali
Prowadzenia- zgodnie z obowiązującymi przepisami- dokumentacji finansowej, księgowości i sprawozdawczości.
Dokonywania rozliczeń poprzez rachunek bankowy Wspólnoty
Poddawania budynków okresowym przeglądom technicznym, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Przeprowadzania konkursów ofert na wykonywanie usług i prac remontowych
Pomocy prawnej
Dostępu do internetowej kartoteki właściciela lokalu (e-kartoteka), pozwalającej na bieżące kontrolowanie stanu finansowego danego lokalu
Udzielania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących Państwa nieruchomości
Bieżącej kontroli dłużników Wspólnoty i egzekwowaniu należności